Müügitingimused


Veebipoe www.monlauree.ee (edaspidi Veebipood) omanik on COMEFORD OÜ,
(registrikood 11028579), juriidilise aadressiga Vabaduse pst 23 Kiviõli Ida-Virumaa 43125.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Valige Teile sobiv toode, vajutage Lisa korvi nuppu ja seejärel Vaata ostukorvi nuppu. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

E-poes saab valitud kauba eest maksta eurodes (€) järgmiste pankade pangalinkide kaudu:
- Eesti: Swedbank, SEB, LHV
- Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete algatamise teenusega).
- Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Pärast kaupade eest tasumist, tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.
Comeord OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Comeford OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Makseid vahendab samuti Maksekeskus AS.

Tarnetingimused

Comeford OÜ saadab tellitud tooted järgmistesse riikidesse: Eesti ja Soome.
Tellimused postitame Omniva, Itella Smartposti ja DPD pakiautomaatidesse. Soovitame võimalusel kasutada Itella Smartposti teenust, sest nende automaadid asuvad siseruumides ning on kaitstud otsese päikese ja kõrge temperatuuri eest.

Maksimaalne tarneaeg: kuni 5 tööpäeva.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus

Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 2 päeva jooksul.

Taganemistähtaeg lõpeb 2 päeva möödumisel alates päevast mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Kauba füüsiliselt enda valdusesse.

Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügilepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata e-postile monlauree@monlauree.

Taganemisõigus puudub juhul, kui:
a. Ostjale on tarnitud suletud pakendis Kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud.
b. Müügilepingu esemeks on kinkekaart ja selles toodud unikaalne kood on juba kasutatud.

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava Kauba puhul (Kaup on puudustega), esitada Müüjale pretensioone 2 (kahe) päeva jooksul alates Kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) päeva jooksul alates Kauba puuduse avastamisest.

Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.

Comeford OÜ ei vastuta: Ostja süül Kauba halvenemise/kahjustumise eest

Hilisemate probleemide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et Kaup on ostetud Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

E-poest ostetud Kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: Comeford OÜ e-posti aadressile: monlauree@monlauree.ee.

Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega Kaup.

Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Comeford OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on Müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud Ostja poolt enne Müügilepingu sõlmimist.

Müüja tagab, et e-poes müüdavad Kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta Kauba puuduseks.

Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-P telefonil +372 5596 9648 või e-posti aadressil: monlauree@monlauree.ee

Vaidluste lahendamine

Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelevalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@ttja.ee

Vaidluse lahendamiseks võib Ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo leiab siit.